واگذاری 450 هزار مسکن مهر در سال آینده

وزیر راه و شهرسازی گفت : سال آینده 450 هزار مسکن مهر به بهره برداری می رسد.

عباس آخوندی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) ، افزود : 430 هزار واحد مسکن مهر امسال به بهره برداری رسید و با 450 هزار مسکن مهری که سال آینده به بهره برداری می رسد ، مجموع واگذاری های مسکن مهر در پایان سال آینده به حدود 2 میلیون واحد خواهد رسید.

آخوندی اظهار داشت : تعداد کمی از واحدها می ماند که سال 95 به بهره برداری می رسد.

پارکینگ‌نشینی، عاقبت متقاضی مسکن مهر

چگونه قیمت خانه ساخته‌ شده افزایش می‌یابد
یکی از متقاضیان مسکن مهر می‌گوید: طبق قراردادی رسمی با شرکت عمران، واحدی خریداری و کل پول درخواستی را واریز کرده‌ام. متاسفانه با گذشت یک سال و 9 ماه از موعد واگذاری قرارداد و با توجه به تکمیل شدن و اتمام کار بلوک، پس از 8 ماه هنوز از واگذاری آن اجتناب می‌کنند. اعلام کرده‌اند که منتظر باشید تا قیمت جدید به شما ابلاغ شود و سپس مابه‌التفاوت را بپردازید!
چه کسی جریمه دیرکرد 3 ساله را می‌پردازد؟
وی ادامه می‌دهد:  نکته جالب توجه اینجاست که طبق قرارداد فروشنده نیز تعهد داشته که خانه‌ها را تا اردیبهشت ماه سال 92 تحویل دهد. ولی کوچک‌ترین اشاره‌ای به این بند از قرارداد نمی‌کند. چه کسی جوابگوی ضرر و زیان این دیرکرد است. کدام ارگان و نهاد دولتی پیگیر حق ما خواهد بود؟ 
ادامه مطلب ...

روش جدید تامین مالی پروژه‌های مسکن مهر/ شیوه جدید در انتظار تایید وزیر راه

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از روش جدید تامین مالی پروژه‌های مسکن مهر خبر داد.


محسن نریمان، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره روش جدید تامین مالی خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: این موضوع از طریق زمین‌هایی که شهرهای جدید در اختیار بانک مسکن قرار می‌دهند، انجام می‌شود و این روش به شیوه‌های نوین بانکی عملیاتی خواهد شد. 
ادامه مطلب ...

تجمع متقاضیان مسکن مهر در فاز ۵ پردیس

متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس با حضور مقابل ساختمان‌های مسکن مهر فاز ۵ این شهر دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، ظهر امروز متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور مقابل ساختمان‌های در حال ساخت مسکن مهر در فاز 5 شهر جدید پردیس نسبت به عدم تنظیم قرارداد قانونی، تأخیر در تحویل واحدهای مسکونی و مسائلی از این دست تجمع کرده و خواستار رفع این مشکلات شدند. 

ادامه مطلب ...

مسکن مهر دولت دهم زمینه ساز استیضاح وزیر دولت یازدهم

طی روزهای اخیر انتقادات از وزیر راه وشهرسازی به اوج خود رسید ؛ عدم همکاری سایر وزارتخانه ها با معاونان ومدیران عباس اخوندی برای تکمیل مسکن مهر و ناتوانی کادر وی در ارایه راهکاری برای تامین نیاز مردم به مسکن و بازاری که راکد است وهر روز قیمتی جدید را تجربه میکند و زمینه را برای انفجار قیمتی درسالهای بعد مهیا میکند کمترین بهانه برای تاختن به عملکرد این وزیر دولت دهم است .

 

درعین حال برخی جابجایی ها درپروژه های مهم و صد البته اعتقاد نداشتن مدیران فعلی به طرحهای در دست اجرای مدیران قبلی به گونه ای پیشرفته که زمزمه ها استیضاح وزیر را کاملا علنی کرده وحتی جمع اوری امضا نیز شروع شده است .

این درحالی است که برخی نمایندگان استیضاح این وزیر را بخاطر پروژه هایی که دردولت قبل شروع شده و فقط مشکلاتش برای این دولت باقی مانده را به دور از انصاف میدانند..  ادامه مطلب ...