افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به تفکیک پروژه‌ها بزودی اعلام می‌شود

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه روش محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس در حال انجام است و به زودی میزان افزایش قیمت پروژه‌ها به تفکیک مشخص و اعلام می‌شود، گفت: اعلام آمادگی کردیم که ۴ هزار مسکن اجتماعی در پردیس احداث شود.

سید مهدی هدایت در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سئوال که آیا محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر انجام شد یا خیر، گفت: محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر در حال انجام است و هنوز به پایان نرسیده است، بنابر این پس از نهایی شدن قیمت‌ها از سوی پیمانکاران و تائید آن پروژه به پروژه به مشترکان اعلام می‌شود.

ادامه مطلب ...

شکایت از مسکن مهر در صحن علنی مجلس

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:عدم تحویل به موقع، عدم جانمایی مناسب ، عدم تکمیل تاسیسات رو نمایی و زیر نمایی، بالا رفتن قیمت و عدم ارائه تسهیلات از مهم ترین مواردی بود که در راستای آن شکایت هایی از مسکن مهر به کمیسیون اصل 90 صورت گرفته بود.

داوود محمدی، نایب رییس کمیسیون اصل 90 با اشاره به شکایت های واصله به این کمیسیون از مسکن مهر گفت: در ارتباط با شکایت های صورت گرفته از پروژه مسکن مهر در کمیسیون اصل 90 گزارشی تهیه شده است که این گزارش در کمیسیون قرائت و متعاقبا در صورت تصویب کمیسیون در صحن علنی مجلس نیز قرائت خواهد شد.



  

ادامه مطلب ...

مهرآبادی: هزینه های محوطه‌سازی، پکیج و ... بر عهده متقاضی است!

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد هنوز با تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان به مسکن مهر موافقت نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که برای تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر چقدر منابع مالی نیاز است، افزود: بر اساس مصوبه دولت قبل باید 60 هزار میلیارد تومان تسهیلات به این طرح اختصاص می‌یافت که تا 50 هزار میلیارد تومان را بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پذیرفته است. 

 

ادامه مطلب ...

وزیر راه ‌در کمیسیون اصل 90 ‌اعلام کرد ‌حاضر به ادامه اجرای مسکن مهر نیست‌

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اخیراً وزیر راه و شهرسازی با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس به صراحت اعلام کرد که ما حاضر به تداوم سیاست مسکن مهر نیستیم ولی در تکمیل زیرساخت‌های آن مصمم هستیم.

 

ادامه مطلب ...