بحث و تبادل نظر بین متقاضیان فاز 5 پردیس

سلام


دوستان متقاضی فاز 5 که تا کنون در مباحث و موضوعات مطرح شده شرکت نداشتند و احیاناً سوالاتی در مورد مسکن مهر پردیس و خصوصاً فاز 5 دارند، لطفاً با مراجعه به این لینک و عضویت در سایت، (تاپیک انبوهسازان (فاز 5 و9)) در مباحث شرکت کنند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

خارج شدن از لیست سیاه مخابرات برای دریافت پیامکهای مربوط به فاز 5 پردیس

سلام

همونطور که در جریان هستید، سیمکارتهای همراه اول معمولا به صورت پیشفرض امکان دریافت پیامکهای تبلیغاتی رو ندارن..بنابراین پیامکهای ارسالی از طرف ما بدست عزیزانی که شماره هاشون رو برای ما فرستادن اما در لیست سیاه مخابرات قرار دارن وجود نداره

کسانی که شماره هاشون رو برای ما فرستادن و در چند روز اخیر اطلاعیه ای از طرف ما دریافت نکردن مطمئنا در لیست سیاه قرار دارند...برای خارج شدن از لیست سیاه مخابرات، کافیه از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال کنید.


 دوستانی که اسامیشون رو لیست کردم در لیست سیاه مخابرات قرار دارن:


زیبایی فر

نورانیان

رجب پور

فرامرزی

حیدری

رسولی

نقیبی

عبدالهی

جاویدنژاد

5451***0919

مشاهده نمونه واحد آماده شده در فاز 5 پردیس

با سلام مجدد


در قرار بازدید گروهی که در روز دوشنبه مورخ 06 آبان از فاز  5 پردیس انجام شد به ما اجازه دادن تا از یکی از واحدهایی که به عنوان نمونه آماده شده بود بازدید کنیم و ما هم ازش فیلم گرفتیم

برای دانلود  این فیلم می تونید به این لینک مراجعه کنید : اینجا


توجه: بنای مفید واحد همونطور که تا حدودی مشخصه 85 متر هست!! 


دوستان عزیز،  برای اطلاع از قرار بازدیدها و دریافت اطلاعیه های مهم، نام خودتون رو یه شماره 300060162314 پیامک (SMS) کنید.  در این صورت شما میتونید علاوه بر اخبار، از لینکهای مفیدی که در سایت قرار داده میشه هم مطلع بشید.


با تشکر

قرار بازدید گروهی از فاز 5 پردیس انجام شد

سلام خدمت همه ی دوستان و همفازیهای محترم 

خوشبختانه با حضور جمعی از متقاضیان فاز 5 پردیس، قرار بازدید گروهی به خوبی و خوشی انجام شد که گزارش کلی اون (برای دونستن جزئیات باید حتما حضور داشته باشید) به شرح زیر هست:


تا ساعت 10 منتظر شدیم جمعیت کامل بشه و رفتیم سراغ پروژه فاز 5 پردیس، تا با رئیس کارگاه فاز 5 صحبت کنیم و یه گزارش از ایشون بگیریم. سه نفر به عنوان نماینده رفتن داخل و با ایشون صحبت کردن و کل صحبتهای ایشون در این جمله خلاصه میشه که متاسفانه پیمانکاران این پروژه با مشکل کمبود امکانات و تجهیزات ساخت مواجه هستن!  هرچند مسئولین  دارن کم کم به این پروژه توجه میکنن و در جلسه ای که امروز قراره با مسئولین شرکت عمران برگزار بشه مشخص خواهد شد که بالاخره این امکانات در اختیارشون قرار میگیره یا نه! به گفته ای ایشون اگر این امکانات در اختیارشون قرار بگیره پروژه میتونه یکساله ساخته بشه!


فقط یه نکته ی خیلی مهمی تو صحبتهای رئیس کارگاه وجود داشت که لازمه همه ی دوستان در جریان باشن و اونم اینکه گفت:


تمام این اتفاقات مثبتی که تا الان افتاده و این پروژه یه تکونی خورده و مسئولین مدام بازدید میکنن و دارن با ما همکاری میکنن، همگی تحت تاثیر فعالیتها و پیگیریهای شما بوده و تاجایی که میتونید این حرکت رو ادامه بدید! در واقع پیگیریهای شما باعث حساس شدن موضوع و تحریک مسئولین شده و یجورایی همه از این موضوع که این مشکل رسانه ای و بزرگ بشه واهمه دارند !


بعد رفتیم سمت شرکت عمران..خلاصه با زحمت دوستان و کلی دوز و کلک رفتیم تو!

رفتیم بالا که با آقای هدایت صحبت کنیم که ارجاعمون دادن به یه بنده خدای دیگه که آدم با صبر و حوصله ای بود

برامون توضیح داد کلی که داستان چیه ...گفت زمین ها کلی مشکل داشت از همه مهم تر اینکه معارض داشت

الان یک ماهه مسائل حقوقی حل شده و کار شروع شده.. بعد به لطف دوستانمون مخصوصاً آقای اسدی وقتی دید که ما اطلاعاتمون کامله و جای هیچگونه توجیهی وجود نداره خلاصه صادقانه همه چی رو گفت!!

گفت مشکل اصلی ایرج رهبر هستش و ما زورمون نمیرسه به ایشون چون پشتش خیلی گرمه!! (ایرج رهبر رئیس صنف انبوهسازان کشور هست)


خلاصه لطف کردن شمارشونو دادن که امشب یا فردا نتیجه جلسه شرکت عمران با انبوه سازان رو ازشون بگیریم


از همه ی دوستانی که تا الان فقط نقش بازدید کننده ی سایت رو ایفا کردن تقاضا دارم یکم موضوع رو جدی بگیرن  !! ..با تشویق کردن و تشکر از دوستان فعال هیچ اتفاق مثبتی از جانب شما رخ نداده! چون اولین سوالی که همه مسئولین در بدو ورود از ما میپرسیدن این بود که شما چند نفر هستید؟!!!

حالا اینقدر بشینید و هیچکاری نکنید تا همون اندک تعداد  واحدی هم که داره ساخته میشه رو بدن به یک عده خاص که همیشه در حال اعتراض هستن   

معرفی سایت فاز 8 و فروم بزرگ دره بهشت (مربوط به همه فازها)

با سلام


متقاضیان مسکن مهر فاز 8 پردیس در صورت تمایل می تونن به سایت زیر جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به فاز 8 پردیس، مراجعه بفرمایند : فاز 8 پردیس ( دیزنیلند )


البته این وبلاگ فقط مختص فاز 8 نیست و اخبار همه ی فازها در اون قرار میگیره 


همچنین، علاقه مندان به شرکت در گفتگوهای پیرامون مسائل و مشکلات فازهای مسکن مهر پردیس، میتونن به سایت :


http://www.darebehesht.com


مراجعه بفرمایند...تاپیک مخصوص فاز 5 پردیس : کلیک کنید