ورثه "مسکن مهر" خود را معرفی کنید

وزارت راه شهرسازی در اقدامی جدید، در صفحات مربوط به مسکن مهر متقاضیان، از آنها خواسته، نام و مشخصات نماینده قانونی وراث بعد از فوت را معرفی کنند.

ظاهراً تاخیرهای مکرر در تحویل واحدهای مسکن مهر باعث شده تا ایده جالب و در نوع خود بدیعی در ذهن مسئولان وزارت راه و شهرسازی ایجاد و عملیاتی شود.

گویا مسئولان وزارت راه و شهرسازی به این نتیجه رسیده‌اند که عمر متقاضیان فعلی به بهره‌برداری واحدهای مسکن مهر قد نخواهد داد و آنها در انتظار تحویل واحدهای این طرح آرزو به دل خواهند ماند!!!  از این رو به تازگی در صفحات مربوط به مسکن مهر متقاضیان بندهای جدید گنجانده شده و در این بندها از متقاضی خواسته شده تا مشخصات وارث مسکن مهر را اعلام کند. این بندها شامل کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده قانونی وراث بعد از فوت است.

مسکن مهر پردیس 5 میلیون تومان دیگر گران شد

در حالی پیش از این قیمت تمام‌شده واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ کوزوی پردیس ۳۲.۵میلیون تومان اعلام شده بود که به‌تازگی شرکت عمران این شهر به متقاضیان اعلام کرده قیمت نهایی این واحدها ۳۷.۵میلیون تومان است.
به زودی مبالغ نهایی فازهای 5 و 8 پردیس توسط شرکت عمران اعلام خواهد شد.

نیکزاد: این ۳۰۸ هزار میلیارد تومان کجاست و در جیب چه کسانی است؟!

نیکزاد: حضرت امام می‌فرمایند در این طرح به هیچ وجه پولی در برابر خرید زمین دریافت نشود، سوال من این است که چرا اکنون عرصه ها را می فروشند؟ پول آن را چه می کنند؟ خطاب به کسانی که می گویند در ده سال گذشته زمین های زیادی را وارد محدوده کرده اند! می خواهم تاکید کنم که این فرمایش حضرت امام است که نباید در برابر زمین پول گرفته شود. زمینی که وارد محدوده کردیم هر ده هکتار آن ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش پیدا کرده است! آن وقت چگونه ممکن است تامین هزینه آب و برق آن شدنی نباشد؟!

به عنوان نمونه من مطلع هستم که در پردیس ۱۰۰۰ میلیارد تومان زمین به بانک مسکن فروخته اند! متن کامل سخنان مهندس نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی که در اولین نشست سراسری تبیین مبانی و آرمانهای انقلاب و بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره) ایراد شد، به شرح زیر است... 

ادامه مطلب ...

افتتاح مسکن مهر پردیس در هفته دولت لغو شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به لغو افتتاح مسکن مهر شهر پردیس در هفته دولت گفت: پرونده مسکن مهر استان تهران پایان سال آینده بسته می‌شود.

واحدی با بیان اینکه  برنامه شهر پردیس ۸۹ هزار و ۴۵۶ واحد است، یادآور شد: از این تعداد تاکنون ۱۱ هزار و ۷۹۵ واحد تحویل شده و قرار بود در هفته دولت امسال ۱۱ هزار واحد دیگر نیز افتتاح شود اما به دلیل اینکه انشعابات آب برق و گاز نداشتند این افتتاح لغو شد.

واحدی با بیان اینکه حدود دو تا سه هزار واحد مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران (سایت محک دماوند) به دلیل اینکه رها شده حذف می‌شود، گفت: در مجموع از ۳۲۸ هزار و ۷۴۸ واحد مسکن مهر استان تهران تاکنون، ۲۰۸ هزار واحد افتتاح شده و مابقی آن نیز تا پایان سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

یک ریال هم اعتبار برای سرعت دادن به تکمیل و اتمام خدمات زیربنایی مسکن مهر اختصاص نیافته است

علی‌رغم گذشت شش ماه از سال جاری، تمدید مصوبات سال قبل و وجود مصوبات دولت برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر هنوز یک ریال هم اعتبار برای سرعت دادن به تکمیل و اتمام هر چه زودتر این پروژه اختصاص نیافته است.

علی‌رغم اینکه بارها مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو اعلام کرده اند که برای تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر ۵۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ۲۵۰ هزار مسکن مهر منتظر تامین خدمات زیربنایی برای واگذار شدن هستند اما ظاهرا دولت قصد توجه به پروژه مسکن مهر و تکمیل هر چه زودتر این واحدها ندارد...  ادامه مطلب ...