فرآیند نقل و انتقال مسکن مهر نهایی شد

بر اساس اطلاعیه شرکت عمران شهر جدید پردیس فرایند نقل و انتقال مسکن مهر نهایی شده است.

به واسطه تجمع روز گذشته متقاضیان و طرح موضوع عدم امکان انتقال قانونی امتیاز مسکن مهر که بارها توسط شرکت عمران اعلام شده ولی به مرحله اجرا نرسیده بود، امروز شرکت عمران پردیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد در راستای اجرای بخشنامه شماره ۱۲۱۷۷/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ وزارت راه و شهرسازی، به اطلاع کلیه متقاضیان دارای واحد مسکن مهر می‌رساند، فرآیند نقل و انتقال مسکن مهر نهایی شده است.

متقاضیان با در دست داشتن مدارک ذیل, پس از اعلام شروع نقل و انتقال می‌توانند به سالن شماره سه کارگزاری مسکن مهر مراجعه و نسبت به نقل و انتقال اقدام نمایند.

۱. قرارداد / صورتجلسه انتخاب واحد

۲. مدارک شناسایی خریدار و فروشنده

۳. حضور همزمان خریدار و فروشنده

لازم به ذکر است کلیه متقاضیان دارای کارت قسط می‌بایست ابتدا برای انتقال تسهیلات به بانک مسکن مراجعه کرده و پس از انجام آن به همراه نامه‌ای از سوی بانک به کارگزاری مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس مراجعه کنند.

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر مقابل مجلس

بعد از پیگیری های مداوم مردم پیرامون مسکن مهر،  رکودو عدم ساخت و ساز  مسکن مهرهمچنین افزایش قیمت ها، جمعی از متقاضیان مسکن مهر به همران نمایندگان خود امروز ۱۰ صبح  برای مطالبه حق مسکن خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع نمودند که گزارش تصویری آن در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

  ادامه مطلب ...

پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته می شود!

در حالیکه پیش از این مسئولین وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان نیمه اول سال 95 تاکید داشتند، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر روز گذشته اعلام کرد که وزیر راه و شهرسازی بر بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ تاکید و اهتمام جدی دارد!

به نظر می رسد مسئولین وزارت راه قصد دارند تا مهلت تعیین شده قبلی را به واسطه مصاحبه ها و به بهانه های مختلف تمدید نمایند. احمد اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های ذیربط وزارت راه و شهرسازی و همچنین تاکید دولت بر تکمیل پرونده مسکن مهر، به طور قطع این پرونده تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد، افزود: به منظور سرعت بخشیدن به این روند تاکید داریم متقاضیان مسکن مهر به موقع نسبت به تکمیل آورده نقدی‌شان اقدام کنند... 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه نمایندگان متقاضیان مسکن مهر جهت برگزاری گردهمایی اعتراضی

نمایندگان متقاضیان مسکن مهر پردیس هفته گذشته در اعتراض به افزایش قیمت ها و همچنین روند کند ساخت و ساز اطلاعیه ای را مبنی بر دعوت از کلیه متقاضیان مسکن مهر جهت شرکت در تجمع اعتراضی مقابل مجلس منتشر نمودند که این تجمع به دلیل عدم حضور نمایندگان محترم مجلس در تاریخ مقرر، برگزار نگردید. حال با برنامه ریزی های صورت گرفته اطلاعیه زیر مجددا در راستای هدف مذکور توسط ایشان منتشر گردید که به شرح ذیل می باشد.


باسمه تعالی
اطلاعیه ؛
همانگونه که همگان استحضار دارید قراربود بمنظوراعتراض به افزایش قیمت وتأخیربیش از حد تحویل واحدهای مسکن مهروهمچنین بلاتکلیف بودن وضع متقاضیان مسکن مهر ، درتاریخ 94/5/13 مقابل مجلس شورای اسلامی با تجمع خود وشکایات ، صدای خود را به گوش نمایندگان ملت برسانیم ، لیکن متأسفانه به یکباره مطلع شدیم ، بعلت مراجعه نمایندگان به حوزه انتخابیه خودعملا مجلس تعطیل بوده وجلسه علنی تا مورخ 94/5/18 برگزارنخواهدشد. لذا گردهمایی موردبحث کنسل ومجددا روز سه شنبه مورخ 94/5/27 جهت گردهمایی عمومی اعلام میگردد.
بدینوسیله از کلیه متقاضیان مسکن مهرتقاضادارد روزسه شنبه مورخ 94/5/27 راس ساعت 10 صبح مقابل درب شمال شرقی مجلس شورای اسلامی گردهم آمده وندای حق طلبی خودرابه گوش نمایندگان ملت برسانند.
توجه :
خواهشمنداست همگی اطلاع رسان باشیم وآن دسته از عزیزان که درگروههای مجازی وسایت های مرتبط با مسکن مهرعضویت دارند تقاضا دارد با کپی متن فوق درجهت حضور حداکثری ، همکاری ومساعدت فرمایند.
الله مع الجماعه

خدمات زیربنایی مسکن مهر پردیس تا شهریور تامین می‌شود

شرکت عمران شهر جدید پردیس در تازه‌ترین اطلاعیه خود به سازندگان مسکن مهر وعده داده که تا شهریور ماه امسال خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، واگذار نشدن برخی واحدهای مسکونی مهر به خاطر عدم نصب انشعاب آب، برق و گاز، متاسفانه باعث شده تا در کل کشور افزون بر 250 هزار واحد مسکن مهر منتظر تکمیل و تحویل این واحدها به متقاضیان باشند... 

ادامه مطلب ...