پروژه "مسکن مهر" عملا رو به تعطیلی است

عضو کمیسیون عمران مجلس  اظهار داشت بعد از بازدید از فازهای ۵، ۱۱ و ۸ پردیس، ۱۰۰ نفر کارگر و ۴ عدد جرثقیل به صورت فعال در بخش‌های مختلف این پروژه به چشم نخورد و اکنون به نظر می‌رسد باید ابتدا کاری را که شروع شده، تمام کرد و بعد به سراغ کارهای دیگر رفت. 
"علی‌رضا خسروی" عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت هنوز پروژه‌ مسکن مهر را به پایان نرسانده به دنبال احداث مسکن اجتماعی است، گفت: امروز از پروژه مسکن مهر پردیس بازدید کردیم اما با توجه به قول‌های قبلی مبنی بر اتمام این پروژه تا پایان سال ۹۴ و یا ۶ ماهه اول سال ۹۵ بنده فکر می‌کنم این ساخت و ساز تا سال ۲۰۰۰ هم تمام نشود!!.... 
ادامه مطلب ...

نامه متقاضیان مسکن مهر و دانشجویان به رهبر انقلاب

چندی پیش بدلیل فشار مشکلات و افزایش نارضایتی ناشی از عدم اهتمام دولت یازدهم جهت تکمیل مسکن مهر مردم؛ نامه ای از جانب مردم و جمعی از دانشجویان خطاب به رهبر معظم انقلاب نگاشته شد. 
کمیته مطالبه حق مسکن جهت مرهم نهادن بر زخم مردم متضرر و خسته از بی تفاوتی مسئولینشان در وزارت راه و همچنین اعلام اعتراض به روند دولت یازدهم در رسیدگی و ساماندهی به مسکن مهر های رها شده و نیمه تمام؛ قسمتی از متن نامه را منتشر می کند؛.. 
ادامه مطلب ...

۵۶ نماینده مجلس طرح استیضاح آخوندی را امضاء کرده‌اند

عباس فلاحی باباجان،در خصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: در بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل ملی کشور است و بحث‌های منطقه‌ای مطرح نیست.

وی در خصوص محورهای استیضاح افزود: نمایندگان مسائل مربوط به عدم ساخت و سازهای مسکن مهر و اولویت‌های جاده‌ای که خطرساز هستند و سالیانه جان هزاران نفر در اینجاده‌ها در معرض خطر است و بحث‌های هوایی کشور و سقوط هواپیما‌ها و ایمنی آن‌ها و عدم گزارش وزیر در مورد سقوط هواپیما‌ها در کیش را از محورهای استیضاح وزیر راه شهرسازی عنوان می‌کنند.  ادامه مطلب ...

عدم موافقت بانک مرکزی با انتقال وام‌‌/وزارت نیرو همکاری نمی کند

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از مشکل تأمین آب شرق تهران برای واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت:‌ بیش از 65 درصد از واحدهای مسکن مهر پیشرفت فیزیکی دارند اما تمامی این واحدها چشم انتظار تأمین خدمات آب و برق هستند.

بانک مرکزی با انتقال وام‌‌های متقاضیان مسکن مهر موافقت نمی‌کند

حسن ولی‌پور مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه در فازهای مختلف شهر جدید پردیس پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر به ۶۲ درصد رسیده است گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر در پردیس ۸۵ هزار واحد است که بیش از ۱۰ هزار واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است. 

ادامه مطلب ...

هیچ واحد مسکونی در دولت یازدهم ساخته نشده

روزنامه جمهوری اسلامی در تحلیلی نوشت: طبق آخرین بررسی‌های دولت یازدهم هنوز حتی یک واحد مسکونی مازاد از طرح مسکن مهر نساخته است و همچنان می‌گوید برنامه‌هایی در سر دارد...

این روزنامه حامی دولت افزود: با توجه به آخرین آمار اعلامی در بخش پروانه‌های صادر شده می‌توان نتیجه گرفت که ساخت و ساز روند نزولی به خود گرفته است، اما آیا این روند در امسال هم تکرار می‌شود؟

در این مورد فردین یزدانی، کارشناس مسکن بر این باور است که قطعاً با کاهش ساخت و سازها که در طول یکسال گذشته هم بیشتر شده است بر بازار مسکن تأثیرگذار خواهد بود، به گونه‌ای که می‌تواند موجب کمبود مسکن و مشکلاتی همچون عرضه و تقاضا شود. 

ادامه مطلب ...