تجمع متقاضیان مسکن مهر پردیس

متقاضیان مسکن مهر شهرستان پردیس خواستار عدم افزایش قیمت جدید و تسریع در ساخت و ساز با هدف اتمام پروژه های مسکن مهر، شدند.

نظر به مصاحبه اخیر مدیر عامل شرکت عمران پردیس مبنی بر تصویب افزایش قیمت مجدد مسکن مهر آن هم با وجود تاخیر بسیار زیاد ساخت و سازها، بیش از 400 نفر از متقاضیان مسکن مهر با جمع شدند مقابل محل شرکت عمران پردیس خواستار عدم افزایش قیمت جدید و تسریع در تحویل واحدهای خود شدند.


متقاضیان مسکن مهر ابتدا مقابل پارک مشاهیر واقع در میدان امام(ره) پردیس گردهم آمده، سپس بعد از حضور همه افراد، به صورت دسته جمعی به سمت شرکت عمران پردیس حرکت کردند. (بقیه در ادامه مطلب)

  ادامه مطلب ...

افزایش آورده متقاضیان فاز 5 پردیس به 52 میلیون تومان!

به زودی مبالغ جدیدی که متقاضیان مسکن مهر پردیس در فاز های 5، 11 و 8 می بایست به عنوان مابه التفاوت پرداخت نمایند طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بنابر گزارش یکی از کارکنان شرکت عمران پردیس، مبلغ تصویب شده برای فاز 5 پردیس، 52 میلیون تومان می باشد که به زودی در اطلاعیه جدید شرکت عمران به متقاضیان اعلام خواهد شد که این مبلغ باید تا زمان تحویل واحد ها، توسط متقاضیان پرداخت شود!

پیشتر، مدیر عامل شرکت عمران پردیس نیز از اعلام هزینه های جدید طی دو هفته آینده خبر داده بود. 

به نظر می رسد موضوع قانونی شدن خرید و فروش مسکن مهر که در ماه های گذشته دغدغه مسئولین شده بود، صرفا برای پیش بینی چنین روزی بود تا افرادی که قادر به پرداخت این مابه التفاوت نباشند بتوانند واحد های خود را به فروش برسانند. موضوعی که کاملا با اصل و هدف اولیه مسکن مهر که خانه دار کردن قشر ضعیف جامعه بود در تضاد است.

آمار تازه از مسکن مهر پردیس/بازهم خبری از فاز 5 نیست!

حسن ولی‌پور مدیرعامل شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه 15 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است، اما امکانات زیربنایی ندارد، بیان کرد: از وزارت نیرو پیگیر هستیم تا انشعابات زیربنایی و خدمات زیربنایی این واحدها را تامین کنیم.

او با بیان اینکه 50 درصد از خدمات زیربنایی در فاز 8 به اتمام رسیده است، گفت: فاز 11 با 40 درصد پیشرفت خدمات زیربنایی و فاز 9 قدیم 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی و خدمات زیربنایی دارد.

او با اشاره به اینکه در این مدت 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر تحویل داده شده است، افزود: خرید و فروش مسکن مهر آزاد است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران این کار را انجام دهند، اما یکی از شروط این است که حتما واحدها به مرحله سقف رسیده باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: یکی از شروط خریداران مسکن مهر این است که هر نفر فقط یک واحد خریداری کند و تعداد بیشتر از یک واحد به یک نفر فروخته نمی‌شود.

به زودی: اعلام میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس/حدودا 15 میلیون تومان!

مدیر عامل شرکت عمران پردیس عصر دیروز در مصاحبه ای با خبرنگار شبکه خبر اعلام کرد طی هفته های آینده میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس برای فاز های باقی مانده مانند فاز 5، فاز 11 و فاز 8 به متقاضیان اعلام خواهد شد.

ولی پور در این مصاحبه که از برنامه خبر 20 شبکه خبر پخش شد در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود شایعه شده که سقف افزایش قیمت توسط دولت، 50 میلیون تومان تعیین شده است گفت این گفته خیلی صحت ندارد و مبلغی که متقاضیان می بایست پرداخت نمایند مقداری کمتر است!

به نظر می رسد با توجه به شایعاتی که روز به روز رنگ واقعیت به خود می گیرند و همچنین مصاحبه روز گذشته مدیر عامل شرکت عمران پردیس، به زودی متقاضیان مسکن مهر پردیس از اعلام میزان مابه التفاوت قیمت مسکن مهر دچار شوک خواهند شد! مبلغی که به گفته برخی فعالان بخش مسکن مهر، حدودا 15 میلیون تومان خواهد بود !

شرط اتمام مسکن مهر

از پرونده ساخت دو میلیون واحد مسکونی مسکن مهر هنوز 700 هزار واحد دیگر باقی مانده است که قائم مقام ویژه وزیر راه وشهرسازی در امور مسکن مهر می‌گوید: برای مختومه شدن این پروژه تا پایان سال 94 ، حداقل به 5 هزار میلیارد تومان دیگر از محل اقساط تسهیلات اعطایی، اعتبار نیاز است.

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام ویژه وزیر در امور مسکن مهر پیچ و خم تکمیل پروژه مسکن مهر را در تامین منابع مالی عنوان می‌کند و معتقد است: اگر این منابع تامین نشود باید انتظار داشت تکمیل این پروژه به دولت دوازدهم نیز کشیده شود. در ادامه مطلب ادامه مصاحبه مهرآبادی را میتوانید مطالعه بفرمایید.

 

ادامه مطلب ...