ایرادات فنی آزادراه تهران-پردیس 5سال پس از بهره‌برداری

آزادراه تهران-پردیس که اوایل سال 88 توسط دولت وقت به صورت نیمه‌کاره افتتاح شد، کماکان معایبی دارد که کاربران مسیر را با مشکل مواجه کرده است، معایبی نظیر تاریکی مسیر و کاهش دید راننده در کنار روشنایی بیش از حد تونل‌‌ها.

آزادراه ‌٢٣ کیلومتری تهران-پردیس با هدف اتصال تهران به شهر جدید پردیس و کاهش مسافت بین این دو شهر، به‌ صورت مشارکتی و با سهم ‌٣٢ درصدی بانک مسکن،‌٣٠ درصدی وزارت راه، ‌١٨ درصدی شرکت عمران پردیس و ‌٢٠ درصدی سازمان توسعه راه‌های ایران ساخته شد. 

  ادامه مطلب ...

قائم مقام وزیر مسکن: بیش از 1.3 میلیون مسکن مهر آب و برق ندارند

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 660 هزار واحد مسکن مهر در کشور فاقد آب هستند، 675 هزار واحد برق ندارند و 715 هزار واحد نیز گازکشی نشده‎اند و تمام آنها مشکل دفع فاضلاب دارند. 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: برابر قانون ساماندهی، دستگاه‎های متولی مکلف به تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی هستند. 

وی گفت: تا شش ماهه اول سال جاری هزار میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‎هایی که آماده تحویل و اسکان هستند با اولویت‎بندی اختصاص داده شده است که با معرفی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‎شود که هر پروژه به چه چیزی احتیاج دارد و در مورد آنها تصمیم‎گیری‎ نهایی صورت می‎گیرد. 

 

ادامه مطلب ...

دود اختلاف نظر مسکن و نیرو در چشم هزاران خریدار مسکن مهر

در حالیکه وزارت راه و شهرسازی زمان تحویل واحدهای مسکن مهر را منوط به تحقق وعده وزارت نیرو برای تامین خدمات زیربنایی و انشعابات آب و برق اعلام کرده، وزارت نیرو تاکید دارد که "در هیچ مسکن مهری مشکل آب و فاضلاب نداریم"؛ بدین ترتیب تکلیف چندین هزار خریدار مسکن مهر همچون توپی سرگردان در زمین دو وزارتخانه می‌چرخد.

خریداران مسکن مهر که سال‌هاست با واریز اقساطی مبلغ ساخت ساختمان‌هایشان اکنون باید در واحدهای خریداری شده مستقر شوند اسیر ناهماهنگی‌های به وجود آمده شده‌اند و با وجود اینکه موعد تحویل خانه‌هایشان رسیده باید باز هم منتظر بمانند چراکه وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی ساخت اعلام می‌کند که "ساخت این واحدها تمام شده و حتی کلید و پریزشان هم نصب شده و تحویل این واحدها منتظر ارائه خدمات زیربنایی همچون برق و انشعاب آب و فاضلاب از سوی وزارت نیرو و تامین گاز از سوی وزارت نفت است"...
 
ادامه مطلب ...

مدیریت ضعیف در شهر جدید پردیس//ثامن پردیس؛ 18 ماه متوقف روی اسکلت!

قراردادهای پیش فروش در مسکن مهر معمولاً در پروژه هایی با مردم امضا می شد که در مرحله سفتکاری بوده و قسط سوم بانکی را گذرانده بودند اما گویا در شهر جدید پردیس این اتفاق نیفتاده است. 

یکی از متقاضیان در مطلبی در این خصوص آورده است: " من ثبت نامی مسکن مهر پردیس بودم. اسفند 91، برای .. قراردادهای پیش فروش در مسکن مهر معمولاً در پروژه هایی با مردم امضا می شد که در مرحله سفتکاری بوده و قسط سوم بانکی را گذرانده بودند اما گویا در شهر جدید پردیس این اتفاق نیفتاده است. ماجرای این انتخاب واحد جالب را در ادامه مطلب بخوانید...

  ادامه مطلب ...

اطلاعیه : دعوت به حضور در گردهمایی اعتراضی مقابل نهاد ریاست جمهوری

نظر به خلف وعده های مکرر مسئولین ذیربط در قبال تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر و عدم پیشرفت پروژه های مسکن مهر که با روند پیش رو بعید می رسد تا پایان سال 95 نیز قابل تحویل باشد، نمایندگان فعال متقاضیان مسکن مهر با انتشار اطلاعیه زیر در شبکه های اجتماعی و سایتهای مختلف، از کلیه متقاضیان مسکن مهر جهت شرکت در این گردهمایی اعتراض آمیز، دعوت به عمل اوردند. 

در این اطلاعیه از کلیه متقاضیان مسکن مهر دعوت به عمل آمده تا جهت اعتراض به روند بسیار کند ساخت و ساز و وضعیت مبهم مسکن مهر، عدم پایبندی مسئولین به انجام تعهدات از جمله تحویل پارکینگ و انباری، ابهام در تحویل بدون هزینه امکانات داخلی واحدها اعم از پکیج، آیفون تصویری و .. روز یکشنبه مورخ 93/06/02 راس ساعت 10 صبح مقابل نهاد ریاست جمهوری واقع در خیابان پاستور حضور بهم رسانند. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: ...

 

ادامه مطلب ...