مدیریت ضعیف در شهر جدید پردیس//ثامن پردیس؛ 18 ماه متوقف روی اسکلت!

قراردادهای پیش فروش در مسکن مهر معمولاً در پروژه هایی با مردم امضا می شد که در مرحله سفتکاری بوده و قسط سوم بانکی را گذرانده بودند اما گویا در شهر جدید پردیس این اتفاق نیفتاده است. 

یکی از متقاضیان در مطلبی در این خصوص آورده است: " من ثبت نامی مسکن مهر پردیس بودم. اسفند 91، برای .. قراردادهای پیش فروش در مسکن مهر معمولاً در پروژه هایی با مردم امضا می شد که در مرحله سفتکاری بوده و قسط سوم بانکی را گذرانده بودند اما گویا در شهر جدید پردیس این اتفاق نیفتاده است. ماجرای این انتخاب واحد جالب را در ادامه مطلب بخوانید...

  " من ثبت نامی مسکن مهر پردیس بودم. اسفند 91، برای عقد قرارداد پیش فروش به شرکت عمران پردیس فراخوانده شدم. پروژه ای که برای ثبت نام ما در نظر گرفته شده بود در فاز 9 شهر پردیس با مجری گری "شرکت عمران پروژه سهند" قرار داشت که هشت بلوک بنام ثامن 1 تا 8 در آن قرار به ساخت بود. کارشناس شرکت عمران به من گفت: تمام ساختمان ها و واحدها در مرحله سفت کاری هستند و در یک میزان درصد پیشرفت قرار دارند. آنجا هم جاده ای برای بازدید نداشت. من هم بطور اتفاقی یکی از بلوک ها را انتخاب کردم . ثامن 8 . دو سه هفته بعد که برای تحویل گرفتن قرارداد امضا شده مراجعه کردم به محل پروژه نیز سر زدم و در عین ناباوری مشاهده کردم که تمام ساختمان ها غیر از ثامن 8، در مرحله سفت کاری هستند و فقط ثامن 8 در مرحله اسکلت است. تلاش من برای تغییر قرارداد نتیجه ای در بر نداشت. الان که دو سال و نیم از قرارداد گذشته است هنوز ثامن 8 در مرحله اسکلت است و ساخته نشده است. این درحالی است که بقیه بلوک ها تا حد خوبی پیشرفت داشته است. ثامن 7 در و پنجره اش هم نصب شده است. نماینده شرکت مجری ، پاسخ مناسب و مشخصی نمی دهد و میگوید: «معلوم نیست اصلا بسازیم یا نسازیم.» به شرکت عمران پردیس هم که مراجعه میکنیم می گویند دست ما نیست !!"

این یکی از مواردی است که شرکت شهر جدید پردیس حاضر به رفع مشکلات پروژه و رها کردن مردم از بلاتکلیفی 18 ماهه نیست. 


یکی از دلایل اصلی بلاتکلیفی پروژه های پردیس عدم توانایی فنی-تخصصی مدیران این شهر جدید است بطوری که در حال حاضر تقریباً تمام اعضای هیات مدیره و اکثریت کادر اجرایی و ستادی مسکن مهر در این شرکت عوض شده اند و «حسن ولی پور» سرپرست این شرکت نیز علیرغم تمام حرف و حدیثهای پیرامونی کسی است که تنها در وزارت راه و ترابری سابق (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور) به مدت چندین سال کارمند بوده و تخصصی در خصوص مسکن مهر به غیر از چندماهی که قائم مقام مهدی هدایت (مدیرعامل سابق شرکت شهرجدید پردیس) بود، ندارد.

تصاویر ارسالی از پروژه ثامن را مشاهده کنید:



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد