تسهیلات مسکن مهر پردیس هنوز افزایش پیدا نکرده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر پردیس هنوز افزایش پیدا نکرده است.

خبرگزاری فارس: تسهیلات مسکن مهر پردیس هنوز افزایش پیدا نکرده است


حسن ولی‌پور امروز در خصوص تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار داشت: متاسفانه این وام‌ها افزایش پیدا نکرده است؛ بانک مرکزی و نهادهای ذی‌ربط هنوز با افزایش مبلغ وام موافقت عملی نکرده‌‌اند و به همین دلیل این مبلغ جزو آورده متقاضیان خواهد بود..

ادامه مطلب ...

دستورالعمل اجرایی معاملات ثانویه مسکن مهر توسط آخوندی ابلاغ شد

در این ابلاغ عباس آخوندی اظهار امیدواری کرده است: ضمن انجام هماهنگی لازم با سیستم بانکی و حفظ حقوق شهروندان نسبت به انجام اقدامات لازم در راستای اجرای مناسب فرایندهای منظور شده در دستور العمل تدابیر مناسب اتخاذ شود.

بنابر دستورالعمل اجرایی معاملات ثانویه مسکن مهر نقل و انتقال هر واحد مسکن مهر صرفاً با شرط عدم بدهی معوق انتقال دهنده به بانک عامل از بابت اقساط تسهیلات دریافتی و به دولت (سازمان ملی زمین و مسکن/ شرکت عمران شهرهای جدید) از بابت اجاره عرصه و یا با تسویه بدهی های معوق مذکور و سایر بدهی‌های احتمالی مربوط به واحد مسکن مهر (اعم از استفاده از تنخواه سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل واحد و یا تسویه کامل سهم آورده به سازنده) صورت می‌گیرد...
ادامه مطلب ...

پای دلالان از خرید و فروش غیرقانونی "مسکن مهر" برچیده شد

ولی‌پور گفت: پای دلالان از خرید و فروش غیرقانونی مسکن مهر با آزاد شدن فروش امتیاز مسکن مهر کوتاه شد.

ولی‌پور، مدیرعامل پردیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آیین‌نامه پیش‌فروش‌ امتیاز واحدهای مسکن مهر هنوز به دست من نرسیده است، گفت: به طور کلی با توجه به خرید و فروش غیرقانونی واحدهای مسکن مهر پردیس ایجاد چنین شرایطی نقش مؤثری در جلوگیری از خرید و فروش غیرقانونی واحدهای مسکن مهر دارد...

ادامه مطلب ...

رسایی از توضیحات وزیرراه و شهرسازی درباره مسکن مهر قانع نشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با یادآوری حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران، گفت: در این جلسه سوال رسایی نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلام شهر درباره مسکن مهر از آخوندی طرح شد که وی از توضیحات وزیر قانع نشد.

محمدرضا رضایی کوچی با تشریح دستور کار جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مبنی بر دعوت از آخوندی وزیر راه و شهرسازی و طرح سوال سه نفر از نمایندگان از وزیر درباره مسکن مهر، گفت: در این جلسه رسایی نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات و اسلام شهر به نمایندگی از سوال کنندگان، درباره مسکن مهر از آخوندی سوال کرد که توضیحات وزیر برای سوال کنندگان قانع کننده نبود.

ادامه مطلب ...

بزودی: اعلام تعرفه افزایش قیمت در واحدهای مسکونی پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افزایش قیمت در واحدهای مسکونی در دست احداث در شهر جدید پردیس خبر داد. حسن ولی‌پور در خصوص نرخ‌های افزایش یافته در مسکن مهر پردیس اظهار داشت: بخشنامه شماره سه در دی ماه سال 1392 به خاطر تورم به وجود آمده در فاصله سال‌های 91 تا 92 در کل کشور، صادر شد.


وی تصریح کرد: این بخشنامه صادر و دستورالعمل مربوطه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی برای همه استان‌های کشور ارسال شده است که به تبع آن، در شهر جدید پردیس و برای تمام فاز‌های آن هم بررسی‌هایی صورت گرفت..
ادامه مطلب ...