بزودی: اعلام تعرفه افزایش قیمت در واحدهای مسکونی پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افزایش قیمت در واحدهای مسکونی در دست احداث در شهر جدید پردیس خبر داد. حسن ولی‌پور در خصوص نرخ‌های افزایش یافته در مسکن مهر پردیس اظهار داشت: بخشنامه شماره سه در دی ماه سال 1392 به خاطر تورم به وجود آمده در فاصله سال‌های 91 تا 92 در کل کشور، صادر شد.


وی تصریح کرد: این بخشنامه صادر و دستورالعمل مربوطه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی برای همه استان‌های کشور ارسال شده است که به تبع آن، در شهر جدید پردیس و برای تمام فاز‌های آن هم بررسی‌هایی صورت گرفت..
 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: در زمان مدیریت قبلی شرکت عمران شهر جدید پردیس، این بررسی‌ها به نتیجه نهایی رسید و ما هم بعد از تصدی این سمت با بررسی‌های مجددی که صورت دادیم، افزایش قیمت در بعضی از فاز‌ها را اعلام کردیم.

ولی‌پور ادامه داد: این افزایش قیمت در بعضی از فازها نیز در مرحله بررسی نهایی قرار دارد که به زودی اعلام خواهیم کرد. افزایش قیمت‌ها را در فاز‌های سه و 9 قدیم به این دلیل اعلام کردیم که متقاضیانی که در این دو فاز ثبت نام کرده‌اند، آغاز ثبت نام آنها پیش از دیگر پروژه‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: با صحبت‌هایی که با پیمانکاران این دو فاز داشتیم، در صورتی که متقاضیان ارقام مد نظر را در مدت مدیریت سابق در خصوص فاز 9 قدیم و در فاز سه در زمان مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس پرداخت کرده و تائید شده باشد، پیمانکار در سال جدید پرونده تحویل تمام واحد‌های فازهای سه و 9 قدیم را خواهد بست.
ولی‌پور در خصوص مبالغ افزایش یافته در این دو فاز گفت: در فاز سه به ازای هر متر مربع خالص و ناخالص حدود 23 هزار تومان و در فاز 9 قدیم اعدادی که در ماه اسفند ماه پارسال اعلام شد، افزایش قیمت خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در این بخش، با توجه به فرمول دستورالعمل شماره سه و بسته به پیشرفت فیزیکی، مساحت و ... از دو، سه، چهار و 5 میلیون تومان افزایش قیمت را شاهد هستیم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد