نماینده مجلس: منتقدین مسکن مهر کارنامه‌ خود را ارائه کنند

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌هایی که عملکرد مسکن مهر را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند باید خود کارنامه‌ای را ارائه کنند که قابل دفاع باشد وگرنه انتقاد کردن و ایراد گرفتن کار آسانی است.


حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار کرد:  با دفاع از عملکرد دولت گذشته در حوزه مسکن مهر که حداقل زمینه سرپناه پیدا کردن عده‌ای فقیر و بینوا را فراهم کرده است، گفت: آن‌هایی که امروز مسکن مهر را به هر شکلی تخریب و تخطئه می‌کنند باید بدانند که حداقل در دولت گذشته با تولید مسکن مهر هر چند با برخی کمی‌ها و کاستی‌ها سرپناهی برای افراد جامعه به ویژه جوانان پیدا شد در حالی که در این 1,5 سال از دولت تدبیر و امید هیچ حرکتی برای ساخت واحدهای مسکونی نشده است.
ادامه مطلب ...

اختصاص ۹۹۴۰ میلیارد ریال برای خدمات زیربنایی مسکن مهر

هیأت دولت در جلسه دیروز خود مصوب کرد که ۹۹۴۰ میلیارد ریال بابت احداث تأسیسات و خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر اختصاص یابد.

هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی با توجه به مشکلات تأمین منابع مالی احداث تأسیسات و خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر، مبلغ نه هزار و 940 میلیارد ریال بابت ایجاد تأسیسات عمومی مسکن مهر و تأمین زیرساخت‌ها، تخفیف عوارض، حمایت مالی و تراکم آن و احداث و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب اختصاص داد.

احتمال بازنگری در قیمت‌ مسکن مهر

حبیب‌الله طاهرخانی که به عنوان معین‌های ویژه شهرهای جدید پردیس و پرند منصوب شده است با بیان اینکه مدیریت مسکن مهر 2 شهر پردیس و پرند به علت حجم بالای متقاضی پیچیدگی‌های بیشتری دارد، گفت: در برخی از شهرها به خصوص پردیس به علت شرایط جغرافیایی ، هزینه های آماده سازی و محوطه سازی آن خیلی بالاست و در این مناطق با هزینه های نامتعادلی روبرو شده ایم.
وی افزود: بر این اساس مقرر شده است این قیمت‌ها دوباره مورد بررسی قرار گیرد ودر بازنگری‌ها احتمالا قیمتها تعدیل خواهد شد. 
ادامه مطلب ...

دلنوشته یک بانوی دردمند خطاب به وزیر مسکن و شهرسازی

آقای آخوندی وزیر مسکن

سخنان تلخ شما در رابطه با مسکن مهر پس از آن افزایش ناگهانی و نجومی قیمت ها به جای پیگیری مطالبات قشر ضعیف و زحمتکش جامعه مرا بر آن داشت که این چند خط را جهت آرامش ذهن مشوش و روح پردرد و پرتلاطم خویش بنویسم و درونم را اندکی تسکین دهم..

 چرا که نوشته ها و گفته های من و امثال من برای شمایی که زندگی سرشار از رفاه و آرامش دارید و همسر و فرزندانتان از بهترین نعمتهای ایران بهره مندند هیچ ارزشی ندارد و همچنین کوچکترین تاثیری بر هیچکدام از مسئولان مربوطه هم نخواهد گذاشت.. 

ادامه مطلب ...

آغاز فروش اراضی تجاری پردیس

 مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس از انتشار آگهی فروش اراضی تجاری این شهر و صرف درآمد حاصل از آن برای تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر خبر داد.

 

حسن ولی‌پور، مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس، با بیان اینکه آگهی فروش اراضی تجاری شهر جدید پردیس امروز و فردا، ۲۰ و ۲۱ بهمن، در روزنامه ایران چاپ می‌شود، اظهار کرد: این اراضی دارای کاربری‌های مختلفی، از جمله تجاری، مسکونی، خدماتی، درمانی، فرهنگی و ورزشی هستند. 

ادامه مطلب ...