نماینده مجلس: منتقدین مسکن مهر کارنامه‌ خود را ارائه کنند

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌هایی که عملکرد مسکن مهر را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند باید خود کارنامه‌ای را ارائه کنند که قابل دفاع باشد وگرنه انتقاد کردن و ایراد گرفتن کار آسانی است.


حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار کرد:  با دفاع از عملکرد دولت گذشته در حوزه مسکن مهر که حداقل زمینه سرپناه پیدا کردن عده‌ای فقیر و بینوا را فراهم کرده است، گفت: آن‌هایی که امروز مسکن مهر را به هر شکلی تخریب و تخطئه می‌کنند باید بدانند که حداقل در دولت گذشته با تولید مسکن مهر هر چند با برخی کمی‌ها و کاستی‌ها سرپناهی برای افراد جامعه به ویژه جوانان پیدا شد در حالی که در این 1,5 سال از دولت تدبیر و امید هیچ حرکتی برای ساخت واحدهای مسکونی نشده است.
 وی همچنین افزود: به غیر از مقام معظم رهبری که دلسوز این ملت هستند و همواره مسئولان را به خدمتگزاری واقعی دعوت می‌کنند بقیه با شعار دادن و فریب افکار عمومی سعی دارند تا کارهای روزانه خود را پیش ببرند و امروز نیز در کشور به وضعیتی رسیده‌ایم که همه به دنبال تخریب و تخطئه یکدیگر هستند. 

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن‌هایی که عملکرد مسکن مهر را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند باید خود کارنامه‌ای را ارائه کنند که قابل دفاع باشد وگرنه انتقاد کردن و ایراد گرفتن کار آسانی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد