برگزاری جلسه نمایندگان متقاضیان فاز 5 پردیس با ریاست شرکت عمران پردیس

با سلام

با توجه به اخباری که قبلا در همین سایت مبنی بر عدم ارائه امکانات در واحدهای مسکن مهر فاز 5 پردیس و همچنین عدم وجود پارکینگ و انباری اعلام شده بود، این موضوع نمایندگان متقاضیان فاز 5 پردیس را بر آن داشت تا در اولین فرصت یک جلسه ی دوستانه و مهم با جناب آقای مهندس هدایت، ریاست محترم شرکت عمران پردیس برگزار نموده و پیرامون مسائل مطروحه، گزارشها و شکایت متقاضیان را به صورت حضوری به ایشان ارائه نمایند. 

  ادامه مطلب ...

ارسال دعوتنامه انتخاب واحد برای 20 نفر - تجدید خاطره معاهده ترکمنچای !!

توجه

احتمالا در جریان اخبار ارسال دعوتنامه عقد قرارداد برای 20 نفر از فاز پنجیها قرار گرفتید..

برای دوستانی که در جریان نیستند : طی هفته ی گذشته، به منظور افتتاح پروژه فاز 5 پردیس، برای 20 نفر از متقاضیان خوش حساب و قدیمی فاز 5، دعوتنامه ارسال شده و ازشون خواسته شده برای انتخاب واحد مراجعه کنند!


بر اساس توضیحات یکی از دوستانی که جزو این 20 نفر بودن متوجه شدیم همونطور که در خبر قبلی گفته شده:

 

ادامه مطلب ...

خبر فوری : عدم ارائه انباری و پارکینگ در فاز 5 !!

با سلام

متاسفانه با خبر شدیم طبق توافقات پشت پرده ای که بین مسئولین وزات مسکن و شرکت انبوه سازان صورت گرفته، برای حفظ منافع شرکت انبوه سازان و کاهش هزینه های ساخت این شرکت در فاز 5 قرار بر این شد تا انبار از واحدها حذف و پارکینگ هم فعلا ساخته نشود و به صورت یک آپشن برای متقاضیان در نظر گرفته شود!! یعنی در صورتی که متقاضیان بخواهدن انباری و پارکینگ داشته باشند می بایست هزینه ی آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایند که این موارد کاملا برخلاف تعهدات اولیه شرکت عمران پردیس می باشد.

جهت یادآوری: 

عکس بالا، مشخصات پروژه ها رو در زمان ثبت نام نشون میده که هزینه پارکینگ و انباری در هزینه ی دریافت شده توسط شرکت عمران برای فاز پنجیها لحاظ شده 


حالا اینکه روی چه حساب و منطقی این موارد بدون اطلاع و کاملا مخفیانه از تعهدات مسئولین محترم و انبوه سازان حذف شده، سوالیه که باید از آقایان پرسید!


دوستان..شاید لازم باشه یک تجمع اعتراض آمیز جلوی پروژه یا شرکت عمران داشته باشیم..پس منتظر اطلاعیه باشید!