خبر فوری : عدم ارائه انباری و پارکینگ در فاز 5 !!

با سلام

متاسفانه با خبر شدیم طبق توافقات پشت پرده ای که بین مسئولین وزات مسکن و شرکت انبوه سازان صورت گرفته، برای حفظ منافع شرکت انبوه سازان و کاهش هزینه های ساخت این شرکت در فاز 5 قرار بر این شد تا انبار از واحدها حذف و پارکینگ هم فعلا ساخته نشود و به صورت یک آپشن برای متقاضیان در نظر گرفته شود!! یعنی در صورتی که متقاضیان بخواهدن انباری و پارکینگ داشته باشند می بایست هزینه ی آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایند که این موارد کاملا برخلاف تعهدات اولیه شرکت عمران پردیس می باشد.

جهت یادآوری: 

عکس بالا، مشخصات پروژه ها رو در زمان ثبت نام نشون میده که هزینه پارکینگ و انباری در هزینه ی دریافت شده توسط شرکت عمران برای فاز پنجیها لحاظ شده 


حالا اینکه روی چه حساب و منطقی این موارد بدون اطلاع و کاملا مخفیانه از تعهدات مسئولین محترم و انبوه سازان حذف شده، سوالیه که باید از آقایان پرسید!


دوستان..شاید لازم باشه یک تجمع اعتراض آمیز جلوی پروژه یا شرکت عمران داشته باشیم..پس منتظر اطلاعیه باشید!

نظرات 1 + ارسال نظر
فیضی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 12:41

مگه میتونن زیر تعهداتشون بزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه انان نیستند؟ چرا این همه اذیت میکنند مردم رو؟ این همه بد قولی کردند حلا هم دارند سمبل کاری میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همونطور که در متن خبر اشاره شد، عدم ارائه این امکانات به منظور کاهش هزینه های پیمانکار هست!! طبق صحبتهایی که با آقای هدایت، ریاست شرکت عمران انجام شد قرار شد این امکانات تحویل داده بشه اما از حرف تا عمل فاصله بسیار است! امیدواریم ایشون طبق قولشون پیگیر این مشکل باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد