به زودی: اعلام میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس/حدودا 15 میلیون تومان!

مدیر عامل شرکت عمران پردیس عصر دیروز در مصاحبه ای با خبرنگار شبکه خبر اعلام کرد طی هفته های آینده میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس برای فاز های باقی مانده مانند فاز 5، فاز 11 و فاز 8 به متقاضیان اعلام خواهد شد.

ولی پور در این مصاحبه که از برنامه خبر 20 شبکه خبر پخش شد در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود شایعه شده که سقف افزایش قیمت توسط دولت، 50 میلیون تومان تعیین شده است گفت این گفته خیلی صحت ندارد و مبلغی که متقاضیان می بایست پرداخت نمایند مقداری کمتر است!

به نظر می رسد با توجه به شایعاتی که روز به روز رنگ واقعیت به خود می گیرند و همچنین مصاحبه روز گذشته مدیر عامل شرکت عمران پردیس، به زودی متقاضیان مسکن مهر پردیس از اعلام میزان مابه التفاوت قیمت مسکن مهر دچار شوک خواهند شد! مبلغی که به گفته برخی فعالان بخش مسکن مهر، حدودا 15 میلیون تومان خواهد بود !

نظرات 6 + ارسال نظر
نوری دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 23:43

دوستان من از روزی که تمام پس انداز و ماشینم رو برای خرید مسکن مهر و نجات از مستاجری دادم به اینها الان نزدیک دوسال گذشته، سه ماهه شرکتی که کار میکنم حقوق نمیده دارم دیوونه میشم، اجاره خونه ام دو ماهه ندادم
حالا این دزدهای بیشرم بازم برای چیزی که انجام ندادن پول میخوان، دیگه تحمل ندارم، چهارشنبه میرم سراغشون

حمید رضا بهشتی شنبه 26 مهر 1393 ساعت 15:49

جناب اقای دکتر ولی پور با سلام و احترام این بنده حقیر از کجا میتوان مبلغ 15 میلیون تومان برای ما بقی مسکن مهر پردیس تهیه کرد اقشار ضیعیف کم درامد جامعه هستیم لطفا تجدید نظر شود بهتر است با تشکر بهشتی.

ali چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 21:09

با دزدی هایی که در مسکن مهر انجام شده 50 درصد افزایش قیمت چیز زیادی نیست. بقیه مبلغ دزدی ها هم از روی مقدار و کیفیت مصالح جبران میشه.

میثم چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 16:53

خودتون رو آماده کنید برای برگزاری یک تجمع باشکوه!

reza چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:04

مملکت بی قانون

حمید چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:34

بر پدر مادر و جدوآبادو رئیس مسکن مهر و سازندگان مسکن مهر لعنت من اوج جنونم توف به این قول و قرار های دولت مرد باش پیامم رو نشون بده تا همه بدونن من سرم دیگه ارزش نداره چون شرمنده خانواده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد