۵۶ نماینده مجلس طرح استیضاح آخوندی را امضاء کرده‌اند

عباس فلاحی باباجان،در خصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: در بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل ملی کشور است و بحث‌های منطقه‌ای مطرح نیست.

وی در خصوص محورهای استیضاح افزود: نمایندگان مسائل مربوط به عدم ساخت و سازهای مسکن مهر و اولویت‌های جاده‌ای که خطرساز هستند و سالیانه جان هزاران نفر در اینجاده‌ها در معرض خطر است و بحث‌های هوایی کشور و سقوط هواپیما‌ها و ایمنی آن‌ها و عدم گزارش وزیر در مورد سقوط هواپیما‌ها در کیش را از محورهای استیضاح وزیر راه شهرسازی عنوان می‌کنند.  نمانیده مردم اهر و هریس در ادامه گفت: نزدیک به ۱۶ نفر از امضاء کنندگان طرح استیضاح وزیر راه در خصوص جاده‌ها و راهداری‌ها است و ۸نفر از نمایندگان نیز در خصوص امنیت هوایی کشور طرح استیضاح وزیر را امضاء کرده‌اند.


وی افزود: تاکنون ۵۶ امضا در خصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی جمع شده اما هنوز این طرح تقدیم هیئت رئیسه مجلس نشده است، چراکه نمانیدگان و امضا کنندگان استیضاح طی برگزاری جلساتی مطالب را بررسی می‌کنند تا با ارائه به صحن علنی با رایزنی‌ها و واسطه گری‌ها این طرح عودت داده نشود و کسی از افراد امضاهای خود را پس نگیرند.


عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی فردا در کمیسیون عمران حضور خواهد یافت و گزارشی از وضعیت جاده‌ها و اقدامات و برنامه‌های وزارت راه به نمایندگان ارائه خواهد کرد و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ خواهد داد.


فلاحی باباجان در خاتمه تصریح کرد: فردا تعدادی از اعضای کمیسیون عمران به همراه وزیر از برخی از راهداری‌های که آخوندی مدعی است اقداماتی را برای بهبود راهداری‌ها انجام داده بازدید داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد