پرونده مسکن مهر تا پایان سال 95 بسته می شود!

در حالیکه پیش از این مسئولین وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر حداکثر تا پایان نیمه اول سال 95 تاکید داشتند، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر روز گذشته اعلام کرد که وزیر راه و شهرسازی بر بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ تاکید و اهتمام جدی دارد!

به نظر می رسد مسئولین وزارت راه قصد دارند تا مهلت تعیین شده قبلی را به واسطه مصاحبه ها و به بهانه های مختلف تمدید نمایند. احمد اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های ذیربط وزارت راه و شهرسازی و همچنین تاکید دولت بر تکمیل پرونده مسکن مهر، به طور قطع این پرونده تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد، افزود: به منظور سرعت بخشیدن به این روند تاکید داریم متقاضیان مسکن مهر به موقع نسبت به تکمیل آورده نقدی‌شان اقدام کنند... 

 وی با بیان اینکه با پیش‌برد همین روند در ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر قطعاَ این وعده عملی خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود این هدف مهم با همکاری مردم عملیاتی شود و با پرداخت آورده‌ها در تکمیل و تحویل واحدهای‌شان مشارکت داشته باشند.


قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بر همکاری وزارت راه و شهرسازی با دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: اگر این دستگاه‌ها همکاری مضاعفی در تکمیل خدمات زیربنایی متناسب با پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر داشته باشند، همزمان با تکمیل ساخت و سازها، تحویل واحدها هم عملیاتی خواهد شد.

به گفته وی وزیر راه و شهرسازی بر بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۵ اهتمام جدی دارد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد