افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به تفکیک پروژه‌ها بزودی اعلام می‌شود

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه روش محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس در حال انجام است و به زودی میزان افزایش قیمت پروژه‌ها به تفکیک مشخص و اعلام می‌شود، گفت: اعلام آمادگی کردیم که ۴ هزار مسکن اجتماعی در پردیس احداث شود.

سید مهدی هدایت در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سئوال که آیا محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر انجام شد یا خیر، گفت: محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر در حال انجام است و هنوز به پایان نرسیده است، بنابر این پس از نهایی شدن قیمت‌ها از سوی پیمانکاران و تائید آن پروژه به پروژه به مشترکان اعلام می‌شود.

 پس از حصول نتیجه نهایی الحاقیه بخشنامه سوم افزایش قیمت را با پیمانکاران امضاء می‌‌کنیم، افزایش قیمت‌ها پروژه به پروژه متفاوت است بنابراین اگر نهایی شد به مردم اطلاع می‌دهیم که مبالغ را واریز کنند. این هدف وزارت راه و شهرسازی است و به صلاح مردم بود که این افزایش قیمت ابلاغ شود!! هر کاری که صورت گرفته مصلحت بر این است که افزایش قیمت‌ها به صلاح متقاضیان مسکن مهر باشد!! تا واحدهای مسکونی زودتر تکمیل و تحویل داده شود.

در شهر پردیس چون متقاضیان مسکن مهر آورده‌های خود را داده‌اند ما به صورت جدی در موضوع مالی مشکلی نداریم و مقرر شده است آن افزایش قیمت به صورت اقساط و منطقی در طول ۴ یا ۵ ماه از متقاضیان اخذ شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد