تجمع متقاضیان مسکن مهر در فاز ۵ پردیس

متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس با حضور مقابل ساختمان‌های مسکن مهر فاز ۵ این شهر دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، ظهر امروز متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور مقابل ساختمان‌های در حال ساخت مسکن مهر در فاز 5 شهر جدید پردیس نسبت به عدم تنظیم قرارداد قانونی، تأخیر در تحویل واحدهای مسکونی و مسائلی از این دست تجمع کرده و خواستار رفع این مشکلات شدند. 

 در حاشیه این تجمع که با حضور دوربین‌ها، تصویربرداران و خبرنگاران رسانه‌های گروهی همراه بود، متقاضیان مشکلات خود را گفته و خواهان رساندن صدای خود به مسئولان شدند.

با توجه به مشکلات موجود در بخش زیرساخت‌ها، چندی پیش مسئولان وزارت راه و شهرسازی درخواست افزایش وام مسکن مهر را داشتند که پس از تصویب این درخواست در شورای عالی پول و اعتبار، این بخشنامه تاکنون اجرایی نشده است.

همچنین با توجه به سخنان اخیر حسن ولی‌پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس هزینه و بار مالی جدیدی از این به بعد برای تأمین هزینه زیرساخت‌ها از متقاضیان اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها از طریق تهاتر زمین‌ها، واگذاری املاک شرکت عمران شهر جدید پردیس و سایر منابع تأمین می‌شود.

این در حالی است که به گفته منابع آگاه در شرکت عمران شهر جدید پردیس و با استناد به گزارش مهندسان مشاور این شرکت، از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اسکلت و سقف بیش از 4 هزار و 500 واحد مسکونی در این فاز به اتمام رسیده است.

از ابتدای آغاز پروژه مسکن مهر فاز 5 شهر جدید پردیس تا ابتدای سال جاری (حدود دو سال)، عملیات احداث اسکلت و سقف حدود 2 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد