۲۹ هزار مسکن مهر در پردیس آب، برق و گاز ندارند/ ۵۰۰۰ واحد آماده تحویل

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با تاکید بر اینکه اکنون در شهر پردیس حدود ۲۹ هزار واحد مسکن مهر در مرحله نازک‌کاری است و برای تحویل این واحدها در انتظار اتمام و اتصال خطوط انتقال آب، فاضلاب، برق و گاز هستیم گفت: تحویل واحدها منوط به تامین خدمات زیربنایی است.

احمد اصغری مهرآبادی در جریان بازدید از شهر پردیس درخصوص روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهر اظهار داشت: امسال چندین بار از پروژه های عمرانی در فازهای مختلف شهر جدید پردیس بازدید کرده ام، که این عملکرد نسبت به نقاط دیگر کشور بسیار مثبت، خوب و میزان فعالیت در این شهر بسیار گسترده است.  وی تصریح کرد: روند رو به رشد در پردیس نسبت به اوایل سال بسیار بیشتر و فعالیت در این پروژه ها چشمگیر است و اکنون روند ساخت و ساز در پردیس مثبت ارزیابی میشود و این حرکت بسیار امیدوار کننده است.

 

مهرآبادی افزود: فعالیت در پروژه های عمرانی، زیربنایی و روبنایی فازهای مختلف شهر جدید پردیس به ویژه در فاز 11 با انگیزه و شتاب بالایی همراه است و پیمانکاران با سرعت مشغول به کار هستند.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز از پروژه های فاز 11, فاز 5 ( پروژه انبوه سازان)، مخازن، خطوط انتقال و منبع های ذخیره آب بازدید کردیم که کار تکمیل این پروژه ها نیز با سرعت در حال انجام و تکمیل است.

 

وی تصریح کرد: این اقدامات روبنایی و زیربنایی برای افتتاح پروژه های مسکن مهر بسیار مهم و حیاتی است زیرا اگر این موارد زیربنایی به اتمام نرسد نمی توان به موقع واحدهای مسکن مهر پردیس را تحویل داد.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فعالیتی که در پردیس انجام شده اکنون در این شهر حدود 29 هزار واحد مسکن در مرحله نازک کاری است، و ما برای تحویل این واحدها در انتظار اتمام و اتصال خطوط انتقال آب, فاضلاب, برق و گاز هستیم.

 

مهرآبادی اظهار کرد: طبق وعده داده شده تا پایان سال, حدودا 5 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است, برهمین اساس کلیه همکاران در شرکت عمران شهرجدید پردیس اقدامات فوق العاده ای را انجام داده اند. بر سرعت کار افزوده و امیدها را در دل متقاضیان زنده کرده اند.

 

مجری ویژه وزیر راه و شهرسازی در پروژه های مسکن مهر کشور افزود: با توجه به اینکه برنامه دولت در سال آینده اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور است، ما با سرعت بیشتری کارها را انجام میدهیم، اما کار ساخت دیوار حائل و تونل های ورودی فاز 11 هزینه های زیادی را به دولت تحمیل کرده است و این مورد را باید خود متقاضیان آمده و مشاهده کنند و ببینند که چه کارهای بزرگ و عظیمی در شهر جدید پردیس در حال انجام است.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدوارم دوستان کماکان و هرچه بیشتر در این شهر برای رسیدن به اهداف دولت و پایان این پروژه در سال 95 تلاش کنند و به آن جامع عمل بپوشانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد