استقرار بانک مسکن در کارگزاری مسکن مهر پردیس/ برق 10 هزار واحد تأمین می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از استقرار بانک مسکن در کارگزاری مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: برق 10 هزار واحد مسکونی در سایت مسکن مهر پردیس تأمین می‌شود.

حسین رجب‌صلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص نبود باجه بانک مسکن در کارگزاری مسکن مهر و اقدامات این شرکت در رفع این مشکل متقاضیان گفت: این مسئله به بانک مسکن منتقل و درخواست اینکه یک شعبه در کارگزاری مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید پردیس مستقر شود، ارائه شده است...  وی تصریح کرد: مدیران بانک مسکن در حال اخذ مجوزهای لازم برای راه‌اندازی یک باجه در کارگزاری هستند تا مشکلات متقاضیان و تردد آن‌ها به بانک رفع شود.


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص پیشرفت و اجرای پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر پردیس اظهار داشت: هفته گذشته، جلسه‌ای با حضور مدیران استانی شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب و همچنین شرکت برق در محل شرکت عمران پردیس داشتیم تا خدمات زیربنایی در پردیس به سرعت پیش برود.


وی افزود: طی جلساتی مقرر شد برای انتقال پست سیار برق 230 به 20 کیلووات تا بهمن‌ماه امسال فعالیت‌ها عملیاتی شود تا این پست سیار برق به پردیس منتقل و نصب شود، اما مسئولان قول دادند تا زمان نصب این پست، برق 10 هزار واحد از پروژه مسکن مهر فاز 11 که افتتاح آن‌ها در برنامه است، را با همین وضع موجود تأمین کنند.


رجب‌صلاحی تصریح کرد: فرایند مناقصه دو تصفیه‌خانه‌های فاضلاب که تمام فاضلاب‌های فازهای مختلف مسکن مهر پردیس را تحت کنترل قرار می‌دهد، نیز اجرا می‌شود و این فرایند 17 تا 18 ماه زمان می‌برد؛ اما در کنار آن روش‌های دیگری مدنظر قرار دارد تا بتوانیم تا آن زمان فاضلاب تولیدشده را تصفیه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد