معاون وزیر راه و شهرسازی: تجمعات مردم در مسکن مهر سیاسی است !!

محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان این که پروژه‌های مسکن مهر هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته است، گفت: با متقاضیان مسکن مهر رقم ثابتی قرارداد بسته نشده است، آن‌ها قرارداد علی‌الحساب بسته‌اند و زمانی که هزینه مسکن را پرداخت نکنند خود به خود به سال‌های بعد احاله می‌شود که با افزایش تورم هر سال میزان پرداختی نیز افزایش می‌یابد.


مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، تجمعات مردم در مسکن مهر را سیاسی دانست و ادامه داد: مسکن اجتماعی برنامه جدید دولت یازدهم است که پس از پایان یافتن پروژه مسکن مهر جایگزین آن می‌شود. این در حالیست که کلیه تجمعات صورت گرفته، توسط خود مردم و نمایندگان متقاضیان مسکن مهر برنامه ریزی و صورت گرفته است و تنها مطالبه به حق مردم، تحویل واحدها با قیمت های اعلام شده و در زمان مقرر بوده است نه بخاطر اهداف سیاسی . وی توضیح نداد که چرا نباید مردم به دلیل خلف وعده های مکرر مسئولین و همچنین افزایش قیمتهای بی منطق، معترض باشند !.. نریمان در ادامه با بیان این که بیشتر پروژه‌های مسکن مهر در سال جدید تکمیل می‌شود، افزود: پایان منوط بر این است که مردم بدهی‌های خود را پرداخت کنند؛ چرا که مسکن مهر اعتبار دولتی ندارد. 
وی با بیان این که باید از طریق ارائه تسهیلات قدرت و توان خرید مردم را افزایش داد، تصریح کرد: کمک‌های لازم و ارائه تسهیلات باید به دهک‌های پایین جامعه و قشر متوسط رو به پایین پرداخت شود تا قدرت خرید مسکن پیدا کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلاه‌برداری‌های صورت گرفته در مسکن‌های مهر اظهار داشت: طی اطلاعیه‌ای به تمام متقاضیان مسکن مهر اعلام شد که هیچ خرید و فروشی از طریق بنگاه‌ها قانونی نیست و از طریق رسمی که دفاتر شهرهای جدید و وزارت راه و شهرسازی که رسمی و قانونی است، اقدام کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد