واحد‌های مسکن مهر پردیس 10 متر آب رفت!

خبرآنلاین: یکی از موارد مهمی که در تحویل مسکن مهر این روزها شاهد آن هستیم عدم پایبندی به قراردادهای منعقد شده میان سازنده ها و متقاضیان مسکن مهر است.اتفاقی که به تازگی در شهر پردیس برای برخی از متقاضیان رخ داده این است که متراژهای برخی واحدهای مسکونی در این شهر در زمان انعقاد قرارداد آب رفته است.

برخی از متقاضیان واحد‌های مسکونی مهر پردیس پس از انعقاد قرارداد متوجه شدند که بنای مفید واحدهای مسکونی آنها 10 متر کاهش یافته است.

  برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس در تماس با خبرگزاری‌ اعلام کردند که پس از انعقاد قرارداد با شرکت تعاونی سازنده مسکن مهر متوجه شدیم که از بنای مفید واحد مسکونی مد نظر 10 متر مربع کم شده است.

ظاهرا ابتدا به آنها اعلام شده که متراژ واحد‌های مسکونی پردیس 80 متر مربع است و متقاضی باید 32 میلیون تومان پرداخت کند.

اما در ابتدای ثبت‌نام که اوایل سال 91 بود، مقرر شده تا اردیبهشت 92 در 5 قسط مبلغ 32 میلیون تومان پرداخت شود، اما سپس اعلام می شود چون مسکن مهر گران شده است، برای انتخاب واحد اقدام کنند.

این متقاضیان وقتی برای انتخاب واحد اقدام می کنند به آنها اعلام می شود که واحد‌های مسکونی در 5 طبقه و بالای 100 متر مربع است، به همین دلیل قیمت واحد مسکونی را 10 میلیون تومان گران کردند.

این متقاضیان وقتی برای انتخاب واحد مراجعه می کنند در بنری که نصب شده بود، بنای مفید واحد‌های مسکونی 122 متر مربع قید شده بود، اما در زمان انعقاد قرارداد متوجه می شوند که مساحت و بنای مفید آن 112 متر مربع است.

نکته ای که مهم است این است که از یک سو بعد از چند ماه، 10 میلیون تومان اضافه از متقاضیان دریافت شده است و هم 10 متر از بنای مفید واحد‌های مسکونی کسر شده است.

جالب اینکه کانون انبوه سازان همچنان مدعیست ساخت پروژه های مسکن مهر برای پیمانکاران مقرون به صرفه نبوده و باز هم باید از متقاضیان هزینه های بیشتری دریافت نمود!


نظرات 1 + ارسال نظر
امید5 یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 19:12

اونقد گرون کنید تا گرونکونتون پاره بشود ما یوسف خود نمیفروشیم..... حالم از رهبر به هم میخوره......ایرجو میگم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد