درخواست افزایش قیمت مسکن مهر به وزارت مسکن ارائه شد!!!

رئیس کانون سراسری انبوه سازان از پیشنهاد افزایش قیمت ساخت مسکن مهر خبر داد و گفت: پروژه هایی که پیشرفت کمتری دارند افزایش بیشتری خواهند دید (مثل فاز 5) و پروژه هایی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارند کمتر شامل افزایش قیمت می شوند. 
 
ایرج رهبر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به اینکه شنیده شده انبوه سازان پیشنهادی برای افزایش قیمت ساخت مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده اند، اظهار داشت :پیشنهاد افزایش قیمت مسکن مهر حدود 10 تا 15 روز پیش به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است که بر اساس آن طبق پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی رشد قیمت ساخت مسکن مهر نیز متفاوت است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت ساخت مسکن مهر هر متر 330 هزار تومان است تاکید کرد:در این پیشنهاد که بصورت جدول ارائه شده است ضرایبی دیده شده است که بر اساس آن طبق پیشرفت فیزیکی هر پروژه ای این افزایش قیمت ساخت متفاوت خواهد بود. رهبر ادامه داد:به عنوان مثال برخی از پروژه های مسکن مهر پردیس که به تازگی شروع شده و حدود 10 درصد پیشرفت داشته بیشتر رشد قیمت خواهد داشت و برخی از پروژه ها که 70 درصد رشد داشته اند، کمتر افزایش قیمت را تجربه خواهند کرد. رئیس کانون سراسری انبوه سازان گفت:با این روش قطعا سرعت ساخت و ساز مسکن مهر بیشتر می شد!!!

-------------------------
این مطلب سوالهای زیادی را در اذهان مردم به وجود می آورد...از جمله اینکه به چه دلیل درصد پیشرفت پروژه هایی مانند فاز 5 که همزمان با سایر پروژه ها آغاز شده تا این حد کم بوده است! که حال باید دچار افزایش قیمت شود آن هم بیشتر از سایر پروژه ها؟!! و در این میان تقصیر مردم مظلوم چیست که همواره باید هزینه تاخیر و کم کاریهای مسئولین و پیمانکاران را (و شاید سوء استفاده از موقعیت فاز 5 برای دریافت وجه بیشتر از مردم) پرداخت نمایند؟! 

همچنین باید از ایشان پرسید همانطور که به فکر منافع پیمانکاران و جلوگیری از وارد آمدن خسارت به آنها هستید، آیا طبق تعهدات، بابت تاخیر در ساخت، جریمه و خسارت مالی وارد شده به مردم را نیز پرداخت خواهید نمود؟!! آیا همانطور که با ارائه گزارش دقیق و با جزئیات فراوان، از افزایش قیمت مسکن مهر دفاع میکنید، خسارت ناشی از تاخیر در تحویل واحدها را نیز برای هر فرد در طول یکسال محاسبه نموده اید؟! 
نظرات 2 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:51

کوتاه نیاید وگرنه تا عمر داریم باید پول دیرکرد بدیم . تو این مملکت می خوای کارت پیش بره و حقت رو بگیری باید قضیه رو رسانه ای کنی . یه تجمع جلوی در مجلس بگذارید .

به زودی حامد عزیز...

علی پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 12:06

آقا مشکلی ندارد خسارت دیر ساختن طبق قانون پرداخت کنند بد در مدت زمانی که قرار بوده بسازن اگه افزایش داشته بگیرند تا ببینیم خسارت تاخیر بیشتر یا افزایش بداز مشخص شدن ببینیم آقای ریس انبوه ساز بازم اظهار فضل مکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد