روند بسیار کند عملیات ساخت و ساز پروژه مسکن مهر فاز 5 پردیس

همونطور که مستحضر هستید، متاسفانه روند ساخت و ساز مسکن مهر فاز 5 پردیس از مدتها قبل شدیدا کند بوده به طوریکه به جرات میشه گفت تقریبا متوقف شده! بعد از مدت بیش از یکسال از آغار این پروژه هنوز هم با همچین صحنه هایی روبرو خواهید شد: 



با اعتراضات پراکنده ای که توسط متقاضیان این پروژه صورت گرفت، پیمانکاران این پروژه، تو خبرگزاریها دلیل کندی عملیات رو سنگلاخی بودن زمین اعلام کردن! شما میتونید توضیحات (بهتره بگیم بهانه) پیمانکاران تو  این زمینه رو از این لینک بخونید: سنگی بودن زمین علت تاخیر فاز 5 پردیس

بهانه خوبی نبود! چون کلیه نقاط پردیس از این قاعده مستثنی نبود ولی شرکتهای دیگه با سرعت مناسبی در حال ساخت و ساز بودند و هستند. 

خلاصه اینکه..بعدها از منابع غیر رسمی و برخی مسئولین پیمانکار این پروژه شنیدیم، تنها دلیل کندی، درخواست مطالبات بیشتر از دولت هست! به زبان ساده تر: اگه میخواید پروژه رو تموم کنیم باید پول بیشتری بدید!! 

کشمکش ها سر این جریان از دولت قبل تا دولت جدید ادامه داره و این وسط فقط متقاضیان مسکن مهر متضرر شدند! پروژه ای که با این وضعیت ساخت و ساز اصلا مشخص نیست تا چندین سال آینده هم آماده تحویل بشه یا نه!! 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد